دربی 95 بدون میناوند، انصاریان و جاسمیان

دربی 95 بدون میناوند، انصاریان و جاسمیان

پایگاه خبری فوتبالی- دربی 95 اولین تقابل استقلال و پرسپولیس پس از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند و حمید جاسمیان است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم‌ترین اتفاقها از دربی 94 تا دربی 95 در گذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان است که در خلال دربی قبل و بعد از حضور در یک ویژه برنامه به ویروس کرونا مبتلا شدند.

 این اولین تقابل سرخابی‌های پایتخت پس از درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان است، دو پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و استقلال که دقیقا پس از دربی مشخص شد به بیماری کرونا مبتلا هستند و مدتی بعد هم درگذشتند. جای خالی این دو نفر برای پرسپولیسی ها شدیدا حس می‌شود و هنوز هم کسی درگذشت این دو نفر را باور نمی‌کند.

ماجرا به روز 22 دی برمی‌گردد، جایی که مهرداد میناوند به همراه علی انصاریان مهمان ویژه‌برنامه باشگاه پرسپولیس برای دربی بودند و مسابقه را در استودیوی برنامه تماشا کردند. در جریان تماشای بازی ظاهرا پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشده بود و همین اتفاق زمینه‌ساز انتقال ویروس از سمت عوامل به سمت دو بازیکن اسبق پرسپولیس و بالعکس شد.

ظاهرا زنده یاد مهرداد میناوند پیش از برنامه کرونا داشته و در روزهای بعدی علائم اولیه خودش را نشان می‌دهد و او با دکتر هاشمیان که از قدیم ارتباط خوبی باهم داشتند تماس می‌گیرد و به میناوند توصیه می‌شود که حتما به بیمارستان مراجعه کند و سی‌تی اسکن بدهد اما او چندان شرایط را جدی نگرفته و اقدامات درمانی لازم را انجام نمی‌دهد، این شرایط مشابه برای علی انصاریان هم رخ می دهد، هر چند او زودتر به بیمارستان مراجعه می کند اما پیشروی ویروس و درگیری ریه های این دو پیشکسوت باعث می شود تا میناوند و انصاریان از دست بروند.

7655