جنجال جدید پیکه: نصب یک بنر سیاسی در مادرید

جنجال جدید پیکه: نصب یک بنر سیاسی در مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - امروز صبح در خیابان گرن ویا در شهر مادرید یک بنر بسیار بزرگ مورد توجه قرار گرفت، بنری که به جرارد پیکه مدافع همیشه جنجالی بارسلونا مرتبط شده است.

به گزارش فوتبالی، این بنر به نوعی برای تبلیغات مرحله پایانی جام دیویس در تنیس طراحی شده است که شهر مادرید میزبان برخی مسابقات آن بین روزهای 25 نوامبر تا 5 دسامبر خواهد بود. جرارد پیکه در حال حاضر یکی از سهامداران و مدیر اجرایی پروژه جام دیویس جدید است.  در این بنر، برگزار کنندگان با کنایه به انتخابات شورای شهر مادرید نوشته اند:" در رئال مادرید ما در جناح راست (فورهند) هستیم و برعکس. جام دیویس برگشت."

در حقیقت به نظر می رسد که این پیام به شکل کاملا کنایه آمیزی نوشته شده است. کلمه derecha در اسپانیایی به یکی از معروف ترین اصطلاحات تنیس یعنی ضربه فورهند اشاره دارد اما از سویی به نظر می رسد که اشاره دیگر این بنر به پیروزی ایزابل دیاز آیوسو، نامزد حزب سیاسی راستگرا در انتخابات شورای شهر مادرید است. به همین خاطر است که این بنر به شدت در مطبوعات اسپانیا مورد توجه قرار گرفته است و البته به نظر می رسد که جام دیویس با این تبلیغ به هدف خود هم رسیده است و به نوعی به سبک خود پیکه که همیشه کنایه وار حرف می زند، آنها نیز با یک کنایه توانسته اند بنر خود را سر زبان ها بیاندازند و توجهات را به سوی تورنمنت جدیدشان جلب کنند.

4125