خشونت عجیب بازیکنان گرانادا؛ خطاهای وحشتناک روی هازارد و ماروین

خشونت عجیب بازیکنان گرانادا؛ خطاهای وحشتناک روی هازارد و ماروین

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید فصل وحشتناکی را از نظر مصدومیت ها داشته است و شاید عادی ترین خبر برای هواداران رئال در هر روز این باشد که خبری از مصدومیت بازیکنانشان بشنوند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حالی در مقابل گرانادا قرار گرفت که شش مدافع به علت مصدومیت حضور نداشتند. به همین علت زیدان مجبور شد که از یک بازیکن جوان به نام ماروین پارک در پست دفاع راست در ترکیب اصلی استفاده کند. ماروین در این بازی پاس گل دوم را هم داد و پرتلاش بود اما بین دو نیمه تعویض شد چرا که در دقیقه 25 روی تکل خشن ماچیس بازیکن گرانادا دچار مصدومیت شده بود. در حقیقت ایتورالده گونزالس کارشناس داوری اسپانیایی معتقد بود که در این صحنه باید به بازیکن گرانادا کارت قرمز داده می شد اما خیل مانزانو داور بازی حتی کارت زرد هم نشان نداد.

البته این تنها جنجال داوری بازی نبود بلکه ایتورالده معتقد است که اتکی به علت تکل خشن روی رودریگو گوئس باید اخراج می شد. هازارد که در نیمه دوم وارد زمین شد و فصل بدی را از نظر مصدومیت ها داشته نیز با تکل خشن دیگری از جانب کوئینا مواجه شد که ایتورالده گونزالس در هر دو صحنه گفت که بازیکنان گرانادا باید اخراج می شدند اما داور بازی چنین نظری نداشت. در واقع اگر خیل مانزانو عدالت را رعایت می کرد، گرانادا باید بازی را به جای یازده بازیکن با هشت بازیکن به پایان می رساند!

4125