روزنامه قطری: مصدومیت‌های منتظری یکی از دلایل سقوط الخریطیات بود

روزنامه قطری: مصدومیت‌های منتظری یکی از دلایل سقوط الخریطیات بود

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت‌های پیاپی پژمان منتظری مدافع ایرانی یکی از دلایل سقوط الخریطیات به لیگ دسته دوم فوتبال قطر عنوان شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری تسنیم، روزنامه الرایه قطر در پایان فصل فوتبال این کشور به بررسی عملکرد باشگاه‌ها در طول فصل پرداخته و در نخستین بخش، عملکرد ضعیف الخریطیات ، تیم دوازدم جدول لیگ را مورد ارزیابی قرار داده که به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

الرایه از عملکرد بازیکنان خارجی الخریطیات انتقاد کرده و می‌نویسد: دلایل زیادی برای ناکامی این تیم وجود داشت اما یکی از اصلی‌ترین دلایل عملکرد ضعیف بازیکنان خارجی بود که هیچ کمکی به این تیم نکردند. به جز محمد عثمان سوری که کادر فنی امید زیادی به او داشت. اما سایر بازیکنان خارجی عملکرد گذشته را از خودشان نشان ندادند و الخریطیات بازیکنان بومی با کیفیتی نداشت که بتوانند ضعف خارجی‌ها را جبران کنند. این تیم در سطح لیگ دسته دوم ظاهر شد و در اندازه رقابت با تیم های لیگ ستارگان نبود تا از ابتدای فصل مشخص باشد گزینه اصلی سقوط است. در بین این دلایل همچنین باید به تعدد مصدومیت‌های بازیکنان الخریطیات اشاره کرد خصوصا مدافع ایرانی پژمان منتظری.

الخریطیات در ابتدای فصل فرصت کافی برای تغییر فهرست بازیکنان خارجی و جذب نفرات جدید نداشت. همچنین در ادامه بحران کرونا و تغییر برنامه مسابقات موجب شد این تیم در طول فصل هم توان ایجاد تغییرات در فهرست خارجی‌ها را نداشته باشد، اما برای بازگشت به لیگ ستارگان قطر و موفقیت در لیگ دسته دوم لازم است تغییرات کاملی در فهرست بازیکنان خارجی انجام شود.

4731