فاصله امن؛ آقای گلی مسی در لالیگا قطعی شد؟

فاصله امن؛ آقای گلی مسی در لالیگا قطعی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله دو هفته تا پایان لالیگا به نظر می رسد که مسی با 29 گل آقای گلی خود را قطعی کرده است چرا که عملا رقیبی ندارد. او هفت گل بیشتر از جرارد مورنو از ویارئال  و کریم بنزما از رئال مادرید زده است. در واقع اگر مسی در دو بازی پایانی گل هم نزند خیلی بعید است که این دو بازیکن بتوانند در دو بازی هفت بار گلزنی کنند.

به گزارش فوتبالی، مسی با گلزنی مقابل لوانته خیالش را برای آقای گلی فصل 21-2021 لالیگا قطعی کرده است. مشخص نیست که مسی آیا آخرین فصلش در لالیگا  را سپری می کند یا نه چرا که هنوز قراردادش را با بارسلونا تمدید نکرده است اما اختلاف او با رقبایش زیاد است. جرارد مورنو از ویارئال در این فصل 22 گل در لالیگا زده تا به رکورد 55 گل در ویارئال در لیگ اسپانیا برسد و از جوزپه روسی و دیگو فورلان عبور کند و به بهترین گلزن تاریخ ویارئال در لیگ اسپانیا تبدیل شود. بنزما نیز در مقابل  گرانادا گل زد و 22 گله شد.

لوئیز سوارز دوست صمیمی و قدیمی مسی با 19 گل سومین گلزن برتر لالیگا است در حالی که یوسف النصیری با هجده، الکساندر ایساک با چهارده گل در رده های بعدی هستند. به هر صورت به نظر می رسد که مسی همچون سالهای اخیر همچنان بی رقیب آقای گل لالیگا می شود هر چند که در هفته های پایانی فرصت دارد تا گلزنی کند و از 30 گل عبور کند.

4125