آگوئرو پس از فینال لیگ قهرمانان راهی بارسلونا می‌شود؟

آگوئرو پس از فینال لیگ قهرمانان راهی بارسلونا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی آخرین روز های حضور خود در این باشگاه را سپری می‌کند و باید دید که در نهایت راهی کدام باشگاه خواهد شد و چه تصمیمی برای آینده اش دارد. او ده سال در منچسترسیتی بود و افتخارات زیادی به دست آورد اما اکنون به پایان راه رسیده است و خودش چندی پیش اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه هایی که نامش پیرامون سرجیو آگوئرو مطرح شده است، بارسلوناست و گفته می‌شود که آگوئرو می‌خواهد به بارسلونا برود تا در آن تیم با لیونل مسی هم تیمی شود و از طرفی سران بارسا هم می‌خواهند این انتقال شکل بگیرد تا به نوعی بتوانند با استفاده از یکی از صمیمی ترین دوستان مسی او را در بارسا ماندگار کنند.

به گفته TV3 کاتالونیا، سرخیو آگوئرو پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و چلسی، راهی بارسلونا خواهد شد و این انتقال رسمی می‌شود و آگوئرو به بارسا خواهد پیوست.

باید دید که در این مورد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما چیزی که هست اخیر حرف و حدیث هایی درباره پیوستن آگوئرو به بارسا ایجاد شده و باید دید که تا چه حد این حرف و حدیث ها جدی است. پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 8 خرداد، این قضیه روشن خواهد شد.

1470