با فتح اولدترافورد مردان کلوپ به کسب سهمیه امیدوار شدند

با فتح اولدترافورد مردان کلوپ به کسب سهمیه امیدوار شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی در لیگ برتر انگلیس میان لیورپول و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد که یک بازی معوقه بود و اکنون برگزار شد، لیورپول موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را از آن خود کند. این بازی در چند هفته گذشته به خاطر ریختن هواداران منچستریونایتد در ورزشگاه اولترافورد لغو شده بود و اکنون برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل کار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشت. اکنون با این پیروزی، مردان یورگن کلوپ یک بازی معوقه دیگر هم دارند که اگر آن را هم ببرند به یک امتیاز چلسی رده چهارمی می‌رسند و جای خود را در جایگاه پنجم جدول محکم می کند و بدین ترتیب می‌تواند به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باقی بماند.

اما در این بازی که در ورزشگاه خانگی منچستریونایتد برگزار می‌شد، شیاطین سرخ در ابتدا توسط برونو فرناندز به گل رسیدند اما این گل توسط ژوتا و فیرمینو ( 2بار ) پاس داده شد تا اوضاع برای شاگردان سولسشر به هم بریزد. در نیمه دوم این دیدار، مارکوس راشفورد گل دوم را برای منچستر به ثمر رساند تا اختلاف به حداقل برسد اما محمد صلاح در دقایق پایانی گل چهارم را برای لیورپول به ثمر رساند تا دیگر کار تمام شود و لیورپول به پیروزی چهار بر دو برسد.

1470