عکس؛ خوشحالی ویژه هالند پس از گلزنی در فینال جام حذفی

عکس؛ خوشحالی ویژه هالند پس از گلزنی در فینال جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - دورتموند موفق شد با شکست لایپزیش در فینال جام حذفی آلمان، قهرمان این رقابت ها شود و بدین ترتیب فصل را بدون جام به پایان نبرد. در این بازی دورتموندی ها بسیار خوب عمل کردند و توانستند با نتیجه 4 بر 1 لایپزیش را شکست داده و قهرمان شوند. ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموندی ها هم در این بازی خوش درخشید.

به گزارش فوتبالی، بسیاری معتقدند که ارلینگ هالند آینده فوتبال است و او قرار است که تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شود. هالند در این بازی بسیار خوب عمل کرد و توانست دو گل به ثمر برساند. زوج او با جیدون سانچو در این بازی مخوف بود و کار لایپزیش را یک سره کرد و شاگردان ناگلزمن حرفی برای گفتن نداشتند. هالند که استایل ویژه ای دارد، پس از گلزنی مقابل لایپزیش در فینال جام حذفی آلمان خوشحالی جالبی را از خود نشان داد و ابتدا به بالا پریده و با همان استایل ویژه خود و دست و پایش را باز کرد و به سمت آسمان نگاه کرد و ایستاد.

باید دید که آینده هالند به چه شکل رقم خواهد خورد. او مشتریان زیادی در سرتاسر اروپا دارد و باشگاه های بزرگی خواهان او هستند و باید به نظاره نشست که در نهایت کدام تیم او را جذب می‌کند.

1470