با تحقیر سرمربی بعدی بایرن مونیخ؛ دورتموند قهرمان جام حذفی شد

با تحقیر سرمربی بعدی بایرن مونیخ؛ دورتموند قهرمان جام حذفی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال جام حذفی آلمان، دورتموند به مصاف لایپزیش رفت و در نهایت توانست با نتیجه 4 بر 1 این تیم را شکست داده و قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان در این فصل لقب بگیرد و بتواند حداقل یک جام فتح کند. بایرن مونیخ خیلی زود از این رقابت ها حذف شده بود و دچار شگفتی شده بود و اکنون دورتموند با پیروزی مقابل لایپزیش در فینال رقابت ها توانست قهرمان شود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی لایپزیش، یولیان ناگلزمن قرار است که در فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را بر عهده بگیرد و جانشین هانس دیتر فلیک شود چرا که هانسی فلیک اعلام کرده است که در فصل آینده سرمربی بایرن مونیخ نخواهد بود و قصد جدایی از این تیم را دارد و سران بایرن مونیخ هم ناگلزمن را جایگزین او کردند. سرمربی جوان لایپزیش در این بازی شکست سنگینی خورد و تیمش حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت با نتیجه 4 بر 1 تحقیر شد. گل های دورتموند را هالند و سانچو زدند و هر کدام دو بار گلزنی کردند تا نشان دهند که روی فرم هستند.

باید دید که ارلینگ هالند فصل آینده در دورتموند می ماند یا نه. اگر هالند برود این جام به عنوان آخرین جام او در باشگاه دورتموند خواهد بود.

1470