اعلام ترکیب رئال مادرید و گرانادا؛ رونمایی زیدان از دو بازیکن جدید

اعلام ترکیب رئال مادرید و گرانادا؛ رونمایی زیدان از دو بازیکن جدید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و گرانادا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می‌روند و بازی حساسی برای رئال مادرید برگزار خواهد شد چرا که مادریدی ها اگر می‌خواهند همچنان شانسی برای قهرمانی داشته باشند، باید هر سه امتیاز را به دست بیاورند تا بتوانند برای دو بازی باقی مانده هم همچنان امیدوار به لغزش اتلتیکو مادرید باشند و بتوانند قهرمان شوند.

به گزارش فوتبالی، زیدان در این فصل با مصدومیت های بسیار زیادی در تیمش دست و پنجه نرم کرده است و اکنون در مقطع پایانی فصل هم تیمش مصدومان زیادی دارد به طوری که مجبور شده در بازی مقابل گرانادا از دو بازیکن جدید رونمایی کند و دو چهره جدید را به تیمش از آکادمی باشگاه اضافه کند. که این دو چهره ماروین و میگل گوتیرز هستند.

ترکیب رئال مادرید بدین شرح است: کورتوا، ماروین، ناچو، میلیتائو، گوتیرز، کاسمیرو، والورده، مودریچ، رودریگو، بنزما، وینیسیوس.

ترکیب گرانادا هم بدین صورت است: روی سیلوا، سانچز، فولکیه، انریکه کاسترو، دوارته، گونالونس، فده ویکو، پوئرتاس، اتکی، ماچیس، خورخه مولینا.

خورخه مولینا، مهاجم گرانادا در این بازی که مقابل بارسلونا هم گلزنی کرده بود، 39 سال دارد و باید دید که در این بازی به چه شکل عمل خواهد کرد. او در این بازی به عنوان مسن ترین بازیکن زمین حضور دارد و از بازیکنان با سابقه در لیگ فوتبال اسپانیا است.

1470