روزنامه پرتغالی: براگا به دنبال جذب محبی

روزنامه پرتغالی: براگا به دنبال جذب محبی

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه آبولا پرتغال خبر داد که که باشگاه براگا به دنبال جذب محمد محبی بازیکن جوان سپاهان است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، درخشش محمد محبی در لباس سپاهان باعث شده است تا تیم های خارجی به دنبال شکار این ستاره آینده دار فوتبال ایران باشند و اکنون نیز از تیم براگای پرتغال به عنوان جدیدترین تیم خواهان به خدمت گیری وینگر سپاهان یاد می شود.

روزنامه آبولا چاپ پرتغال در خبری از علاقه این تیم پرتغالی به محبی پرده برداشته است. آبولا نوشته است که تیم فوتبال براگا برای جذب محمد محبی وینگر 23 ساله در موقعیت خوبی قرار دارد. موفقیت طارمی در پورتو توجهات را به لیگ ایران افزایش داده است، جایی که این مهاجم سپاهان با مربیگری میگوئل تکسیرا پرتغالی خود را به عنوان یکی از چهره های بزرگ رقابت های لیگ ایران معرفی کرده است و در آخرین دوئل برای عنوان های قهرمانی با پرسپولیس، موفق به گلزنی شد.

محبی بازیکن بسیار با کیفیتی به نظر می رسد و می تواند در پست وینگر در هر دو جناح بازی کند. او سه بار در زمان حضور مارک ویلموتس بلژیکی به تیم ملی ایران دعوت شد و 2 بار نیز گلزنی کرد. این وینگر جوان فصل گذشته با شرکت در 26 مسابقه و زدن 6 گل، یکی از مهره های موثر سپاهان است.

میگوئل تکسیرا پیش از این در مارس 2020 با ستایش بازی محبی از احتمال حضور این بازیکن در اروپا و به ویژه پرتغال سخن گفته بود و اکنون نیز براگا خواهان به خدمت گیری اوست.

7474