بوفون: به زودی درباره آینده تصمیم می‌گیرم/ چند پیشنهاد دارم

بوفون: به زودی درباره آینده تصمیم می‌گیرم/ چند پیشنهاد دارم

پایگاه خبری فوتبالی – جیانلوئيجی بوفون از آینده‌اش سخن گفته و دوران دوم حضورش در یووه. امکان دارد او هنوز هم به فوتبال ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بوفون در جدیدترین گفت و گوی خود به DAZN گفته: در ۲۰ تا ۲۵ روز دیگر برای آیندد‌ام تصمیم می‌گیرم. پیشنهادات زیادی داشته‌ام. می‌خواهم متوجه شوم که آیا شور و اشتیاق و انگیزه کافی تلاش برای دوباره بوفون شدن را دارم یا خیر. نمی‌تواند به تنهایی بحنگید. سعی کردم تا به دیگران هم انگیزه دهم. اگر کسی می‌خواست به من اشتیاق دهد من هم با اشتیاق با او برخورد می‌کردم. در غیر این صورت بازی را در کمال آرامش متوقف خواهم کرد.

بوفون در ادامه افطود: دومین تجربه ام در یوونتوس بسیار خوب بود و در انتها می‌خواستم خودم را به عنوان یک مرد هم آزامایش کنم. در ۴۱ سالگی دروازه‌بان دوم شدم و با پذیرفتن آن احترامم به یوونتوس را نشان دادم. همیشه پشتیبان بوده‌ام. از من چنین چیزی خواسته شد و چون عاشق یوونتوس و هم تیمی‌ها هستم آن را قبول کردم. این امتحانی بود تا نشان دهم به عنوان انسان چه چیزی می‌توانم ارائه دهم. هر از گاهی باید برای خودتان محرک ایجاد کنید. همیشه این کار را کرده‌ام در غیر این صورت انگیزه‌ای برای ادامه نداشتم. به من اطمینان داشتند و می‌خواستم خودم را امتحان کنم زیرا هرگز انتخاب دوم نبودم و روی نیمکت ننشستم. می‌خواستم تا خودم را در این نقش ببینم و خوشحالم که آنگونه پاسخ دادم. می‌توانم به خودم اطمینان کنم.

1101