محمدی: الان همه باید از عزیزی خادم حمایت کنیم/ دولت در ماجرای فدراسیون و شستا ورود کند

محمدی: الان همه باید از عزیزی خادم حمایت کنیم/ دولت در ماجرای فدراسیون و شستا ورود کند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پیکان تهران می گوید تیمش بدون تنش و در چارچوب های مشخص توانسته روزهای خوبی را در لیگ برتر فوتبال سپری کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اکبر محمدی درباره حواشی روزهای گذشته فدراسیون فوتبال و اداره آن توسط شهاب الدین عزیزی خادم بیان کرد: من برای آقای عزیزی خادم آرزوی توفیق و به خصوص توفیق الهی دارم. امیدوارم در این مسیر سخت و پرپیچ و خم موفق شود. فدراسیون فوتبال اگر کارش را درست انجام بدهد، حال فوتبالمان خوب است. شما دیدید با صعود 3 تیم باشگاهی ما از دور گروهی لیگ قهرمانان بارقه امیدی در جامعه به وجود آمد. امیدوارم این موضوع با صعود تیم ملی به دور بعدی مقدماتی جام جهانی ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: الان همه باید حمایت کنند. عزیزی خادم و تیمش اگرچه برخی تصمیمات را گرفتند که انتقادهایی در پی داشته است اما اول معتقدم باید انتقادها به دور از غرض ورزی باشد و دوم اینکه همه باید کمک کنند تا کشتی فوتبال به ساحل آرامش و امن خودش برسد.
مدیرعامل پیکان درباره ماجرای دعوای فدراسیون فوتبال و شستا تاکید کرد: فکر می کنم این دعوا سیاسی است چون خیلی چارچوب مشخصی ندارد. اطلاعات زیادی در آن موجود است. دوستان در فدراسیون مواردی را بیان می کنند و شستا نیز چیزهای دیگر را مطرح می کند. دولت می تواند در این ماجرا وارد شود و من نمی دانم چرا دست روی دست گذاشته است. فدراسیون فوتبال مورد اقبال جامعه است و در این برهه باید همه جور حمایتی از فدراسیون فوتبال صورت بگیرد. 40 سال طول کشید تا فدراسیون فوتبال یک ساختمان به این شکل داشته باشد و نباید این ساختمان در طول 40 روز از بین برود.
محمدی درباره شرایط پیکان تهران در لیگ برتر خاطرنشان کرد: من فکر می کنم پیکان در مسیر خودش قرار گرفته است. امسال با حمایت های مدیریت ارشد گروه ایرانخودرو و رهنمودهای شخص آقای مقیمی و همکاران شان ما چارچوب مشخصی را برای بودجه ریزی تعیین کردیم و با هزینه کرد معقول و حتی پایین نسبت به بقیه تیم ها با برنامه پول به باشگاه تزریق کردیم. الان می بینید که نسبت به خیلی از تیم های دیگر شرایط خوبی دارم و در آرامش کامل و بدون تنش در همه رشته ها به خصوص فوتبال کار را جلو می بریم.
وی درباره دیدار گذشته پیکان با تراکتور گفت: بازی با تراکتور از نظر من بهترین بازی فصل مان بود که جا دارد به کادرفنی و بچه های جوان تیم دست مریزاد بگویم. این جوان ها برای سال آینده حرف های بیشتری نیز برای گفتن خواهند داشت. شما دیدید تراکتوری که در 5 بازی آسیایی گلی دریافت نکرده بود، از ما گل خورد و فقط یک موقعیت گلزنی داشتند که تبدیل به گل شد. روند ما امیدوار کننده است و بر اساس جدول امتیازبندی که داریم در 8 بازی آینده به امتیازات مورد نظرمان دست پیدا خواهیم کرد.

محمدی که در پروژه کلنگ زنی تعاونی مسکن کانون مربیان فوتبال هم شرکت کرده بود، در این باره اظهار کرد: از دست اندرکاران این مراسم تشکر می کنم. کانون مربیان به عنوان تشکل صنفی باید مزایایی نیز برای اعضایش داشته باشد. قشر مربیان بسیار مظلوم هستند و به غیر از چند نفر بقیه واقعا قراردادهای آنچنانی ندارند. این مساله می تواند یک نقطه شروع امیدوار کننده برای نه فقط مربیان که بازیکنان و داوران و حتی خبرنگاران می تواند باشد. از آقای ذوالفقار نسب و آقای ناصری و بقیه دوستان در کانون مربیان تشکر می کنم

6641