ستاره میلان پس از برد ۷ گله: منتظر دعوت به تیم ملی‌ فرانسه‌ام

ستاره میلان پس از برد ۷ گله: منتظر دعوت به تیم ملی‌ فرانسه‌ام

پایگاه خبری فوتبالی – تئو هرناندز، مدافع موفق تیم میلان پس از درخشش در بازی شب گذشته از شرایط خود در تیم میلان و امید به دعوت به تیم ملی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های سری آ‌ ایتالیا، تیم میلان مقابل تورینو قرار گرفت و موفق شد این تیم را با ۷ گل تحقیر کند. این برد در راه رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اهمیت بسیار زیادی داشت و طبق حرف‌های تئو هرناندز بخاطر اعتماد به نفسی که میلانی‌ها بابت کسب کردند یوونتوس داشتند به دست آمده. هرناندز شب گذشته هم ستاره تیمش بود و ۲ گل به ثمر رساند.

تئو هرناندز در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپورت گفته:  شایسته این برد بودیم. از دقیقه اول چیزهای زیادی نشان دادیم. خوشحالم. همین حالا به فکر دیدار بعدی هستیم.

مدافع تیم میلان در ادامه افزود: برد هفته گذشته مقابل یوونتوس؟ می دانستیم که ۴ بازی در پیش است. برد مقابل یوونتوس به ما اعتماد به نفس و باور تزریق کرد. هنوز باید تلاش کنیم تا به سهمیه لیگ قهرمانان که هدف ما بود برسیم. هنوز اندکی مانده.

تئو در ادامه درباره وضعیت تیم ملی فرانسه افزود: من هر روز تلاش می‌کنم و تمام هدف من این است که با میلان برنده شوم. در انتظار دعوت شدن به تیم ملی فرانسه هستم.

1101