بازیکن سابق منچستر یونایتد از فوتبال خداحافظی کرد

بازیکن سابق منچستر یونایتد از فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – آنتونیو والنسیا از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو والنسیا، مدافع هافبک سابق تیم منچستریونایتد که توانسته با این تیم ۲ بار قهرمان لیگ برتر، یک بار جام حذفی، ۲ جام اتحادیه و یک لیگ اروپا را به خانه ببرد از فوتبال خدحافظی کرد.

والنسیا که نزدیک به یک دهه در منچستر بازی کرده در نامه ای خطاب به هواداران این تیم گفته: «در ۱۴ سالگی خانواده‌ و روستایم را ترک کردم تا به پایتخت کشورم سفر کنم. با حسی پر از خاطره و پر از امید سفر کردم. چند ماه بعد توانستم به اروپا سفر کنم. چیزی که رویایش را داشتم. به کشور دومم آمدم. انگلیس. ویگان تجربه خوبی بود که خدا به من فرصت حضور در منچستریونایتد را به من داد.

هیچ وقت چیزهایی که در اولدترافورد تجربه کردم را فراموش نمی‌کنم. تک تک گل‌ها و افتخارات و هواداران بی‌نظیر را هرگز فراموش نمی‌کنم.  فکر نمی‌کردم چینن حسی به زودی به سراغ من بیاید اما بدن من از من چنین درخواستی دارد و من خداحافظی‌ام از فوتبال را اعلامن می‌کنم. می‌خواهم از تمام کسانی که بخشی از دوران کاری و زندگی ام بودند تشکر کنم. همچنین از خانواده‌ام.

از تمام هواداران کشورهایی که در آن بازی کردم تشکر می‌کنم. همیشه سعی داشتم بیشترین تلاش را کنم. از شما بابت مهربانی و حمایت ممنونم.»

1101