کلوپ: فکر نمی‌کنم که امباپه و هالند در این تابستان به تیم دیگری بروند

کلوپ: فکر نمی‌کنم که امباپه و هالند در این تابستان به تیم دیگری بروند

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که به خاطر پاندمی ویروس کرونا، بسیاری از تیم‌ها وارد بحران مالی شده‌اند، پس انتقال امثال کیلیان امباپه و ارلینگ هالند با مبالغ گران، کمی بعید به نظر می‌رسد. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب لیورپول در ورزشگاه الدترافورد، مهمان منچستریونایتد خواهد بود. کلوپ می‌داند که هر نتیجه‌ای به جز پیروزی، آن‌ها را از جمع تاپ فور دور نگه می‌دارد. سران این باشگاه نیز از خطرات ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به خوبی آگاه هستند. با توجه به این فصل، فاصله زیادی بین تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول است و قرمزها باید در تابستان به فکر تقویت تیم باشند. 

به نقل از گل، کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، در خصوص این که آیا او می‌داند ممکن است چه اتفاقاتی در تابستان رخ دهد، گفت: "بله، اتفاقات زیادی رخ نخواهد داد. سیستم همیشه به این شکل کار می‌کند. اتفاقات به بیزینس و کار مربوط می‌شوند. بله راه نیافتن به لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند ضربه بدی به ما بزند، اما این بزرگ‌ترین مشکل ما نیست. بازار نقل و انتقالات خیلی عجیب و غریب شده است. من چیزهایی درباره انتقال بازیکن با مبالغ سنگین شنیده‎‌ام. خبرهایی درباره امباپه، هالند و سانچو به گوشم می‌رسد. فکر نمی‌کنم که اتفاق خاصی در این تابستان بیافتد، زیرا فوتبال همانند فوتبال قبل پاندمی نیست."

4416