مردان سیمئونه یک گام دیگر به فتح لالیگا نزدیک شدند

مردان سیمئونه یک گام دیگر به فتح لالیگا نزدیک شدند

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لالیگا، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیداد به مصاف هم رفتند و این بازی در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید برگزار می‌شد و در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان دیگو سیمئونه به پایان رسید و باید دید که در ادامه راه اتلتیکو مادرید به چه شکل عمل خواهد کرد و آیا قهرمان لالیگا می‌شود یا خیر.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید اکنون صدرنشین رقابت های لالیگا است و تنها دو گام تا قهرمانی فاصله دارد و اگر بتواند هر دو بازی پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان این فصل رقابت های لالیگا خواهد شد. باید دید که رئال مادرید مقابل گرانادا به چه شکل نتیجه می‌گیرد و این تیم را می‌برد یا نه چرا که اگر رئال مادرید مقابل گرانادا امتیاز از دست بدهد قهرمانی اتلتیکو مادرید ممکن است زودتر هم مسجل شود.

در این بازی کاراسکو و کورئا برای اتلتیکو مادرید گل زدند و این تیم تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر صفر پیش بود اما در دقیقه 83 ایگور زوبلدیا برای رئال سوسیداد گلزنی کرد تا دقایق پایانی قدری برای اتلتیکو مادرید سخت شود اما در نهایت این تیم توانست نتیجه را حفظ کرده و با پیروزی از این دیدار خارج شود.

1470