پاری سن ژرمن با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال جام حذفی فرانسه شد

پاری سن ژرمن با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال جام حذفی فرانسه شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن موفق شد با پیروزی برابر مون پلیه به فینال جام حذفی فرانسه صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از ساعت 23:30 از چهارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی فرانسه، دو تیم مون پلیه و پاری سن ژرمن به مصاف هم رفتند. 

در نیمه اول، این دیدار پاری سن ژرمن کاملا تیم برتر میدان بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند. شاگردان پوچتینو موفق شدند خیلی سریع در دقیقه 10 توسط امباپه با پاس گل ایدریسا گیه به گل اول برسید. فشار پاریسی‌ها بعد از گل، اصلا کاهش نیافت، اما نتوانستند بهره کافی از فرصت‌های خود ببرند. در دقیقه 45+1 خلاف جریان بازی، مون پلیه موفق شد از تک شوت خود به چهارچوب به گل برسد. گایتان لابورده زننده گل تساوی بازی بود تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

در نیمه دوم، مطابق انتظار پاری سن ژرمن بازی را هجومی آغاز کرد و باز هم کیلیان امباپه در دقیقه 50 برای پاریسی‌ها گلزنی کرد تا حساب کار 2-1 شود. در ده دقیقه پایانی، مون پلیه برای رسیدن به گل تساوی حملات خود را روی دروازه کیلور ناواس آغاز کرد و موفق شدند در دقیقه 83 توسط اندی دلورت به گل دوم و مساوی برسند، تا ضربات پنالتی، سرنوشت فینالیست را مشخص کند. 

برای مون پلیه تجی ساوانیر، اندی دلورت، استفی ماویدیدی، میهایلو ریستیچ و گایتان لابورده ضربات پنالتی خود را تبدیل به گل کردند، اما سالومون سامبیا پنالتی آخر را از دست داد.

برای پاری سن ژرمن آنخل دیماریا، جولین درکسلر، لئوناردو پارادس، مارکینیوش، نیمار و مویزه کین ضربات پنالتی خود را گل کردند تا پوچتینو و شاگردانش به فینال جام حذفی فرانسه صعود کنند.

4416