فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تیم طارمی؟

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه تیم طارمی؟

پایگاه خبری فوتبالی - فینال لیگ قهرمانان اروپا میان تیم‌‌های چلسی و منچسترسیتی قرار بود هشتم خرداد در ورزشگاه آتاتورک استانبول برگزار شود، اما با قرار گرفتن ترکیه در فهرست قرمز بریتانیایی به‌عنوان کشورهایی که سفر به آنها به دلیل شیوع کرونا ممنوع است، ترکیه‌ای باز هم نمی‌توانند میزبان این بازی باشند. این در حالی است که آنها قرار بود میزبان فینال سال گذشته باشند که آن بازی هم به جای استانبول در شهر لیسبون و در خانه تیم بنفیکا برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، اکنون اساس گزارش‌های منتشر شده قرار است ورزشگاه دراگائو که استادیوم خانگی پورتو نیز محسوب می‌شود میزبان دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های منچسترسیتی و چلسی باشد. البته این مسئله هنوز به شکل رسمی از سوی یوفا اعلام نشده است اما اکثر رسانه‌های معتبر این خبر را تایید کرده اند و باید دید که در نهایت یوفا چه زمانی این قضیه را اعلام رسمی خواهد کرد.

استادیوم دراگائو 50 هزار نفر گنجایش دارد که البته تمام صندلی‌های آن برای فینال پرنخواهد شد. طبق اعلام یوفا هر یک از تیم‌‌‌های چلسی و منچسترسیتی اجازه دارند بین چهار هزار و 500 تا شش هزار بلیت بفروشند. طبق اعلام نشریه دیلی‌میل، یوفا امروز (پنجشنبه) انتخاب این استادیوم به‌عنوان محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 21-2020 را اعلام رسمی خواهد کرد.

1470