تمدید قرارداد ژاوی با السد؛ بازگشت به بارسلونا کنسل شد

تمدید قرارداد ژاوی با السد؛ بازگشت به بارسلونا کنسل شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی که با کلکسیونی از جام‌های قهرمانی ملی و باشگاهی و با کوله باری از تجربه به السد قطر آمد، پس از طی کردن سال‌های آخر فوتبالش در میانه زمین السد قطر در قامت سرمربی‌ این تیم پر افتخار قطری در آمد و حالا قرار است حضورش در این پست را چهار ساله کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه السد قطر قرارداد سرمربی‌اش ژاوی هرناندز را تا سال 2023 تمدید کرد. هافبک سابق بارسلونا با این اقدام عملاً به همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بازگشتش به نیوکمپ برای قبول هدایت آبی‌و‌اناری‌ها پایان داد. 

 با حذف ژاوی از مرحله گروهی و دومین سال ناکامی در آسیا، گمانه زنی های زیادی در مورد اخراجش از السد به وجود آمده بود. با این حال قطری ها در مورد ژاوی صبوری به خرج دادند و قرارداد این سرمربی شناخته شده که دو فصل اخیر السد را قهرمان لیگ ستارگان کرده است را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کردند. او حالا ماموریت قهرمانی السد در آسیا را پیش رو خواهد داشت.

در این فصل گمانه زنی های زیادی پیرامون ژاوی و بارسلونا شکل گرفته بود چرا که هواداران بارسلونا از عملکرد رونالد کومان رضایت ندارند و فکر می‌کردند که اکنون ژاوی قرار است یکی از گزینه های هدایت این تیم در تابستان باشد اما با تمدید قرارداد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

1470