میلان بدون زلاتان به تورینو هفت گل زد و به رده سوم رفت!

میلان بدون زلاتان به تورینو هفت گل زد و به رده سوم رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - آث میلان موفق شد در برابر تورینو به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب از چهارچوب هفته سی و ششم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم تورینو و آث میلان در ورزشگاه المپیکو گرانده تورین به مصاف هم رفتند. این دیدار بسیار حساسی برای پیولی و شاگردانش بود، زیرا آن‌ها به همراه تیم‌های آتالانتا، ناپولی و یوونتوس در رقابت برای جایگاه‌های دوم تا چهارم هستند. 

در نیمه اول، روسونری‌ها که در این دیدار زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی خود را در اختیار نداشتند، بسیار هجومی کار را آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 19 توسط تئو هرناندز به گل اول دست پیدا کنند. در دقیقه 26 فرانک کسیه گل دوم را از روی نقطه پنالتی برای میلان به ثمر رساند. در 10 دقیقه پایانی نیمه تورینو کمی جلو کشید، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد، تا نیمه اول با نتیجه 0-2 به سود میلان به پایان برسد. 

در نیمه دوم، میلان کاملا تیم برتر میدان بود و تورینو حرفی برای گفتن نداشت. در دقیقه 50 براهیم دیاز گل سوم را زد. در دقیقه 62 تئو هرناندز گل دوم خودش و چهارم میلان را به ثمر رساند تا به نوعی خیال پیولی از بابت پیروزی راحت شود. اما این پایان کار نبود و میلان در دقایق 67، 72 و 79 توسط آنته ربیچ به گل‌های پنجم، ششم و هفتم رسید تا میلان با نتیجه پرگل 0-7 پیروز میدان شود. 

4416