رکورد ویژه رونالدو در یوونتوس با گلزنی مقابل ساسولو

رکورد ویژه رونالدو در یوونتوس با گلزنی مقابل ساسولو

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و ساسولو به مصاف هم رفته‌اند و این بازی برای یووه یک بازی حساس است چرا که آن ها در جایگاه پنجم هستند و جایی برای امتیاز از دست دادن ندارند و باید بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند تا بدین ترتیب همچنان شانس بازگشت به جمع 4 تیم اول را داشته باشد و بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، اما کریستیانو رونالدو در بازی یوونتوس مقابل ساسولو موفق به گلزنی شد و او با این گلزنی رکورد ویژه ای را ثبت کرد که این رکورد عبارت است از رسیدن او به 100 گل برای یوونتوس. او اولین بازیکن تاریخ یوونتوس است که در سه فصل به 100 گل می‌رسد و از این جهت رکورد ویژه ای را در جمع بیانکونری ها به ثبت رسانده است. کریستیانو رونالدو در سال 2018 رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد و اکنون سومین فصل خود را در این باشگاه سپری می‌کند و به تعداد صد گل رسیده است.

گمانه زنی های زیادی وجود دارد که رونالدو در تابستان آینده یووه را ترک کرده و به تیم دیگری می‌رود و باید دید که در نهایت در این زمینه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و تصمیم نهایی کریستیانو رونالدو چه خواهد بود.

1470