هالند: بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا برای من بسیار مهم است

هالند: بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا برای من بسیار مهم است

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند اشاره کرد که اگر زنبورها فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند، به احتمال فراوان در سیگنال ایدونا پارک خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا، دورتموند با یک امتیاز بیشتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت در چهارم قرار دارد. هالند پس از پیوستنش به این باشگاه، خودش را به عنوان یکی از بهترین مهاجم‌های دنیا معرفی کرده و در این فصل سی و هفت گل در سی و هشت بازی به ثمر رسانده است. تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی، منچستریونایتد، لیورپول، بارسلونا، رئال مادرید و چلسی از مشتریان پر و پا قرص این بازیکن به شمار می‌روند. 

به نقل از سایت گل، هالند در گفت و گویی کوتاه با بیلد گفت: "من همیشه می‌خواستم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم. لیگ قهرمانان برای من بسیار مهم است."

هانس یواخیم واتزکه رئیس باشگاه دورتموند معتقد است که هالند در تابستان فروخته نخواهد شد. واتزکه به بیلد گفت: "من پیش از این، نظرم را کاملا روشن و واضح گفته‌ام. ارلینگ هالند در فصل آینده نیز با ما خواهد بود.

بروسیا دورتموند در روز پنج شنبه در چهارچوب فینال دی اف بی پوکال آلمان در ورزشگاه المپیااشتادیون برلین به مصاف ردبول لایپزیش خواهد رفت. 

4416