منچستریونایتد می‌خواهد قبل از شروع یورو 2020 ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد

منچستریونایتد می‌خواهد قبل از شروع یورو 2020 ستاره دورتموند را به خدمت بگیرد

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که منچستریونایتد این بار با تمام قوا برای جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی دورتموند اقدام خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، داستان علاقه منچستریونایتد به جیدون سانچو تنها به این فصل مربوط نمی‌شود. شیاطین سرخ در دو سال گذشته بارها علاقه خود را به جذب وینگر بروسیا دورتموند اعلام کرده‌اند و حالا این بار به نظر می‌رسد که شانس خوبی برای جذب سانچو دارند. 

به نقل از سایت گل، بیلد مدعی است که سران منچستریونایتد پیشنهادی به ارزش هفتاد و هفت میلیون یورو برای به خدمت گرفتن سانچو به دورتموند ارائه خواهند داد. برخی از رسانه‌ها اذعان می‌کنند که شیاطین سرخ می‌خواهند تا پیش از شروع مسابقات یورو 2020 که در تاریخ 11 ژوئن آغاز می‌شود، انتقال سانچو را رسمی کنند. گفته می‌شود که سولسشر پیش از این چند بار با سانچو درباره پیوستنش به الدترافورد صحبت کرده است.

به نظر نمی رسد که همچون گذشته، سران باشگاه بروسیا دورتموند مقاومتی در این باره نشان دهند. زنبورها اما هنوز روی نگه داشتن ارلینگ هالند ماشین گلزنی نروژی خود هنوز مصمم هستند و به هیچ عنوان قصد فروش این بازیکن را در تابستان ندارند. 

به غیر از منچستریونایتد، لیورپول نیز این بازیکن را در رادار خود دارد. سانچو در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای دورتموند موفق به ثبت آمار 14 گل و 18 پاس گل شده است.

4416