تصاویر بامزه بوفون در حال گرم کردن

تصاویر بامزه بوفون در حال گرم کردن

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف ساسولو رفته است و این دو تیم با هم به رقابت پرداخته اند. یوونتوس در شرایطی قرار دارد که باید بازی خود را با برد پشت سر بگذارد و سه امتیاز بازی را به دست بیاورد چرا که این تیم اکنون در جایگاه پنجم رقابت های سری آ قرار دارد و اگر می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد باید جایگاه خود را بهبود ببخشد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس پس از 9 قهرمانی پیاپی در سری آ اکنون به این حال و روز افتاده است که حتی مجبور است برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده تلاش کند. پیش از شروع بازی یوونتوس و ساسولو، تصاویر جالبی به ثبت رسید که یکی از آن ها مربوط به جیانلوئیجی بوفون، دروازه بان کهنه کار یوونتوس بود. این دروازه بان در تابستان آینده از جمع بیانکونری ها جدا خواهد شد و باید دید که مقصد بعدی اش کدام تیم است، حتی احتمال بازنشستگی او هم وجود دارد.

بوفون افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد اما هیچ گاه موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشده است و جای این عنوان در تالار افتخارات یوونتوس خالی است و او در 43 سالگی هنوز بازنشسته نشده است و در این بازی مقابل ساسولو به جای شزنی دروازه بان ثابت یوونتوس شد.

1470