داور فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

داور فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و منچسترسیتی در تاریخ 8 خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق می شود جام را بالای سر ببرد و قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در این فصل شود.

به گزارش فوتبالی، اما داور این دیدار مشخص است و قضاوت این بازی بر عهده ماتئو لاهوز، داور مشهور اسپانیایی خواهد بود. این داور در فصل گذشته هم در فینال لیگ قهرمانان اروپا میان پی اس جی و بایرن مونیخ حضور داشت و به عنوان داور VAR در اتاق بازبینی نشسته بود و صحنه ها را چک می‌کرد اما امسال تبدیل به داور اول فینال لیگ قهرمانان اروپا شده است و باید بازی چلسی و منچسترسیتی را سوت بزند.

متئو لاهوز از مشهور ترین داوران اسپانیایی است. او در این فصل قضاوت ال کلاسیکوی برگشت را بر عهده داشت اما در نهایت به علت اینکه به بیماری کرونا مبتلا شده بود، قضاوت ال کلاسیکو به داور دیگری سپرده شد و اکنون لاهوز برای قضاوت فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده است.

لاهوز داوری است که حتی‌الامکان بازی را متوقف نکرده و خطا اعلام نمی کند و دست به جیب نمی‌شود و همین مسئله باعث می‌شود که تیم هایی که سبک بازی‌شان دفاعی است، علاقه خاصی به این داور داشته باشند.

1470