خشم مدافع اسبق رئال مادرید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش: دیگر بس است!

خشم مدافع اسبق رئال مادرید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش: دیگر بس است!

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کوئنت رائو مدافع چپ اسبق رئال مادرید پس از شکست تیمش ریو آوه مقابل سانتاکلارا با نتیجه یک بر صفر نتوانست جلوی خودش را بگیرد. بازیکن اسبق رئال مادرید از این که تیمش برای بقا می جنگد، به هیچ وجه خرسند نیست.

به گزارش فوتبالی، برای پیدا کردن آخرین برد ریو آوه در لیگ پرتغال باید به سه ماه پیش برمی گردیم که آنها در خانه مقابل فارنزه با نتیجه دو بر صفر برنده شدند. بعد از آن در ده بازی خود شش تساوی و چهار شکست داشتند و از 30 امتیاز ممکن فقط شش امتیاز کسب کردند. این شرایط باعث شد تا کوئنت رائو پس از شکست مقابل سانتاکلارا به شدت از هم تیمی هایش انتقاد کند.

دفاع چپ اسبق رئال مادرید در مصاحبه با اسپورت تی وی گفت:" تملک توپ زیادی داشتیم و توپ را در اختیار داشتیم اما این هم کافی نبود.به پیروزی نیاز داشتیم. این خیلی مشکل است. هنوز شش امتیاز دیگر در پیش است. برای بقا به خودمان وابسته هستیم و باید باور داشته باشیم. باید تلاش کنیم تا تیم در لیگ پرتغال بماند. کاری که می کنیم شرم آور است. دیگر بس است! در شان و شخصیت ریو آوه نیست که در چنین جایگاهی باشد. این اتفاق نباید رخ بدهد. باید قدرتمند باشیم."

4125