ماموریت امشب مورینیو؛ مشاهده رم - اینتر و زیر نظر گرفتن ۶ بازیکن

ماموریت امشب مورینیو؛ مشاهده رم - اینتر و زیر نظر گرفتن ۶ بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی – امروز در چهارچوب رقابت‌های سری آ رم و اینتر مقابل هم قرار می‌گیرند که این دیدار یک تماشاگر ویژه دارد. ژوزه مورینیو.

به گزارش فوتبالی، سرمربی جدید رمی‌ها که پیشتر سابقه هدایت اینتر را هم بر عهده داشته امروز برای مشاهده دیدار این ۲ تیم در ورزشگاه جوزپه مه‌ آتزا حضور پیدا می‌کند و گازتا در این زمینه نوشته مورینیو قصد دارد ترکیب مورد نظرش برای رم را بررسی کند و ۶ بازیکن جیالوروسی را هم زیر نظر بگیرد.

اولین بازیکن ژکو است که امسال تنها ۷ گل زده و به شدت با فونسکا مشکل پیدا کرده و کاپیتانی را هم از دست داده. ژکو البته امیدوار است زیر نظر مورنیو بتواند بهتر کار کند. دومین بازیکن مخیتاریان است که در انتهای فصل قراردادش تمام می‌شود و به دلیل روابط بدش با مورینیو (مربوط به زمان حضور در منچستر) احتمال دارد جدا شود اما مورینیو امکان دارد با او ادامه دهد. بازیکن سوم پدرو است که در چلسی شاگرد مورینیو بوده و عملکرد خوبی هم داشته. او امیدوار است باز هم زیر نظر مورینیو پیشرفت کند.

ریک کارسدروپ، دیگر بازیکن رم است که می‌خواهد خودش را ثابت کند. نفر پنجم کریستانته است که از او به عنوان یک رهبر در رختکن یاد می‌شود و می‌تواند در تیم مورینیو بدرخشد. نفر آخر هم ابریما داربوئه است. جوانی ۱۹ ساله که به تازگی به تیم رم اضافه شده است.

1101