دفاع راست تاتنهام در لیست خرید رئال مادرید

دفاع راست تاتنهام در لیست خرید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - برخی گزارشات حاکی از آن است که رئال مادرید به صورت جدی شرایط خرید سرژ اوریه دفاع راست تاتنهام را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، فوت مرکاتو گزارش داده است که میلان، پی اس جی و رئال مادرید به دنبال خرید اوریه هستند. دنی کارواخال فصلی مملو از مصدومیت را داشته است و لوکاس وازکز که فقط چند هفته تا اتمام قراردادش با رئال مانده هنوز برای تمدید به توافق نرسیده و به همین خاطر اوریه می تواند به عنوان گزینه ای برای دفاع راست به رئال مادرید ملحق شود. قیمت این بازیکن 28 ساله 12 میلیون یورو تخمین زده می شود.

اوریه تجربه هم تیمی بودن با رافائل واران در لانس را دارد.  ملی پوش ساحل عاجی حتی با واران تماس گرفته تا در مورد شرایط شهر مادرید و باشگاه رئال مادرید بپرسد. این مدافع در سال 2017 از پی اس جی به تاتنهام ملحق شد  اما به نظر می رسد که تیم انگلیسی شانس زیادی برای کسب سهمیه در فصل آینده ندارد و اوریه نیز مثل سایر ستارگان تیمش همچون هری کین قصد جدایی را دارد. 

اوریه در چهار فصل در شمال لندن 110 بازی برای تاتنهام داشته که هشت گل به ثمر رسانده است.از سویی پوچتینو نیز که به خوبی با اوریه آشنا است در نظر دارد که این بازیکن را به پاریس ببرد. 

4125