روایت غم‌انگیز آدریانو از زندگی‌اش: پدرم درگذشت و عشق به فوتبال در من مرد

روایت غم‌انگیز آدریانو از زندگی‌اش: پدرم درگذشت و عشق به فوتبال در من مرد

پایگاه خبری فوتبالی – آدریانو در مطلبی که درباره زندگی‌اش در سایت پلیرز تریبیون منتشر کرده آورده است: تا امروز هنوز هم اینتر باشگاه من است. فلامینگو، سائوپائولو، کورینتیانس... و در بسیاری از جاها بازی کرده‌ام اما اینتر جایی ویزه برای من است. رسانه‌های ایتالیایی البته بحث‌شان جدا است!

به گزارش فوتبالی، آدریانو، مهاجم سابق اینتر درباره دوران فوتبالش در این تیم گفته: امپراطور ایتالیا هستم؟ کار زیادی انجام ندادم و همه با من مانند پادشاه برخورد می‌کردند. دیوانه‌وار بود. بخاطر دارم که خانواده‌ام از برزیلی می‌آمدند. فقط پدر و مادر نه. بلکه تمام خانواده. ۴۴ نفر. خبر به موراتی می‌رسید و او می‌گفت امروز روز ویژه ای برای  این پسر است. برای خانواده‌اش اتوبوس بگیرید. ۴۴ نفر برزیلی در یک اتوبوس ایتالیایی. صحنه‌های خنده‌ داری بود. مانند یک مهمانی. هیچ وقت درباره موراتی یا اینتر بد صحبت نمی‌کنم. همه باشگاه‌ها باید اینگونه اداره شوند.

مهاجم سابق اینتر در ادامه با اشاره به تاثیر فوت پدرش در روند کاری‌اش افزود: شما می‌دانید که من یکی از بازیکنان قدرندیده در فوتبال هستم. مردم نمی‌دانند چه اتفاقی برای من افتاد. در ۹ روز از شادترین انسان دنیا به بدترین روز زندگی‌ام رسیدم. پس از فوت پدرم عشق من به فوتبال دیگر مانند قبل نشد. او فوتبال را دوست داشت و من هم دوست داشتم. وقتی فوتبال بازی می‌کردم برای خانواده‌ام بازی می‌کردم. وقتی گل می‌زدم برای خانواده‌ام گل می‌زدم و در نتیجه وقتی پدرم فوت کرد فوتبال برای من مانند قبل نبود. آن سر اقیانوس و دور از خانواده بودم و نتوانستم با مسئله کنار بیایم. افسرده شدم. خیلی نوشیدنی می‌خوردم و نمی‌خواستم تمرین کنم. مسئله اینتر نبود. فقط می‌خواستم به خانه بروم. تمام مصدومیت‌ها فیزیکی نیست. در سال ۲۰۱۱ مشکل آشیل پیدا کردم و مصدومیت‌ها با عمل جراحی دست می‌شوند اما انفجار من در فوتبال از بین رفته بود. هنوز هم لنگان لنگان راه می‌روم. در پایم سوراخ وجود دارد. همین مسئله زمان مرگ پدرم رخ داد. یک زخم بوجود آمد. یک زخم درونی.

1101