ادعای رسانه فرانسوی: بارسلونا به دنبال جذب بوفون

ادعای رسانه فرانسوی: بارسلونا به دنبال جذب بوفون

پایگاه خبری فوتبالی – جی جی بوفون روز گذشته اعلام کرد قرار است از یوونتوس جدا شود اما همچنان به فوتبال خود ادامه خواهد داد و حالا در خبری عجیب ادعا شده بارسلونا می‌خواهد این بازیکن را جذب کند.

به گزارش فوتبالی،  جیانلويجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا که نزدیک به ۲ دهه در یوونتوس بازی کرده و سابقه بازی در تیم‌هایی چون پارما و پاری سن ژرمن را دارد روز گذشته اعلام کرد در پایان فصل از یووه جدا خواهد شد. او البته به فوتبال ادامه می‌دهد و قرار نیست در ۴۳ سالگی فوتبال را کنار بگذارد زیرا در بیانیه اش اثری از خداحافظی نبود. هنوز مشخص نیست مقصد او کجاست اما سایت فوتبال ایتالیا به نقل از فوت مرکاتو نوشته حضور در اسپانیا می‌تواند یک گزینه جذاب برای بوفون باشد و  بارسلونا با او تماس مستقیم داشته است.

بارسلونا به همراه یوونتوس و رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که به سوپرلیگ متعهد است و هر ۳ باشگاه هم می‌خواهند هزینه‌های خود را کاهش دهند. به همین دلیل ممکن است بارسا برای جذب یک دروازه‌بان ذخیره جهت جانشینی ترشتگن بوفون را به صورت رایگان جذب کند زیرا به این ترتیب می‌تواند نتو را به فروش برساند و پول به دست آمده را صرف مشکلات مالی کند.

1101