عکس؛ گل آکروباتیک مسی که دردی از بارسلونا دوا نکرد

عکس؛ گل آکروباتیک مسی که دردی از بارسلونا دوا نکرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در تساوی سه بر سه بارسا مقابل لوانته یک گل آکروباتیک به ثمر رساند. البته او این گل را به شکل یک ضربه والی زد. این گل، گل اول بارسلونا بود و هواداران این تیم را به ارائه یک بازی خوب و یک پیروزی آسان امیدوار کرد اما اتفاقاتی که در ادامه این دیدار افتاد، حاکی از چیز دیگری بود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در دقیقه 25 بازی گل اول بارسلونا و گل اول بازی را به شکل زیبایی به ثمر رساند. او روی سانتر جوردی آلبا که در میانه راه به یک بازیکن لوانته هم برخورد کرد، یک شوت تک ضرب را به شکلی والی و آکروباتیک زد و توپ را وارد دروازه لوانته کرد و بدین ترتیب شروع خوبی در این بازی داشت.

مسی

بارسلونا در ادامه کار گل دوم را هم به ثمر رساند اما در نیمه دوم دو گل خورد. دمبله گل سوم را هم برای بارسلونا زد اما این تیم باز هم گل خورد و در دقایق پایانی با دریافت گل سوم دیگر کار به تساوی کشیده شده بود و اوضاع برای بارسلونا به هم ریخت. 

در واقع این ضربه مسی هم دردی از بارسلونا دوا نکرد و این تیم لالیگا را تقریبا از دست داد و باید دید که از بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در نهایت کدام تیم قهرمان خواهد شد.

1470