نیمار: امیدوارم با کریستیانو رونالدو هم تیمی شوم

نیمار: امیدوارم با کریستیانو رونالدو هم تیمی شوم

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد که روزی بتواند با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در پاریس هم تیمی شود. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته نیمار بعد از مدت‌ها به تمامی حواشی بازگشتش به بارسلونا و هم تیمی شدن با لیونل مسی پایان داد و تا سال 2025 با پاری سن ژرمن تمدید کرد. او که بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که آرزو می‌کند بار دیگر با مسی در یک تیم توپ بزند، حالا می‌گوید که دوست دارد با رونالدو هم تیمی شود. 

به نقل از مارکا، آینده رونالدو در یوونتوس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اصلا بعید نیست که او در حال گذراندن روزهای آخرش در تورین باشد. نیمار در گفت و گویی کوتاه با GQ گفت: "دوست دارم با کریستیانو رونالدو در یک تیم بازی کنم. پیش از این با بازیکنان بزرگی همچون مسی و کیلیان امباپه بازی کردم، اما هنوز با کریستیانو بازی نکردم."

نیمار در ادامه در خصوص هدف بعدی‌اش در فوتبال گفت: "هدفم قهرمانی در جام جهانی است. این همیشه بزرگ‌ترین آرزوی من بوده، اما همچنین دوست دارم که با پاری سن ژرمن همه چیز را برنده شوم. من تقریبا سی ساله شده‌ام و به نظرم از نظر فردی، در فوتبال موفق بوده‌ام."

4416