عکس؛ محافظ صورت ویژه بوسکتس برای بازی مقابل لوانته

عکس؛ محافظ صورت ویژه بوسکتس برای بازی مقابل لوانته

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و لوانته در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می‌روند و باید دید که در نهایت کدام تیم موفق به پیروزی خواهد شد. این دیدار برای بارسلونا بسیار حساس و حیاتی است چرا که آبی و اناری پوشان در هفته های پایانی لالیگا برای اینکه بتوانند در کورس قهرمانی باقی بمانند، باید بتوانند بازی های خود را با پیروزی سپری کرده و امتیازی از دست ندهند.

به گزارش فوتبالی، اما سرخیو بوسکتس، هافبک اسپانیایی بارسلونا در بازی حساس بارسا مقابل اتلتیکو مادرید که به تساوی بدون گل انجامید، از ناحیه صورت آسیب دید و مجبور به ترک زمین مسابقه شد و اکنون در این بازی بارسلونا با یک ماسک ویژه که برای محافظت از صورت زده شده است، به میدان خواهد رفت و او در حال گرم کردن با این ماسک ویژه دیده شده است.

بوسکتس یکی از هافبک های کلیدی بارسلونا در سال های اخیر بوده است و تبدیل به یک هافبک دفاعی مطمئن در ترکیب آبی و اناری پوشان شده است و باید دید که عملکرد او در ادامه به چه شکل خواهد بود.

پزشکان بارسلونا برای اینکه بوسکتس به بازی مقابل لوانته برسد برای او یک محافظ ویژه صورت را تدارک دیدند و بدین ترتیب به میدان رفته است.

1470