عکس؛ جشن تولد 37 سالگی اینیستا در کنار همسر و فرزندان

عکس؛ جشن تولد 37 سالگی اینیستا در کنار همسر و فرزندان

پایگاه خبری فوتبالی - آندرس اینیستا، هافبک سابق باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن توپ می‌زند، به تازگی 37 ساله شده است و به همین مناسبت یک جشن تولد را در کنار همسر و فرزندان خود برگزار کرده است.

به گزارش فوتبالی، آندرس اینیستا، کاپیتان اسپانیایی سابق بارسلونا، در سال 2018 بارسا را به مقصد باشگاه ویسل کوبه در لیگ ژاپن ترک کرد، او معتقد بود که حضورش در فوتبال ژاپن به او اجازه داده تا زمان بیشتری برای فکر کردن داشته باشد، اینیستا در سال نخست حضورش در فوتبال ژاپن گفته بود:" با حضور در ژاپن زمان بیشتری برای فکر کردن دارم."

او اکنون 37 ساله شده است و تولد خود را در کنار همسر و فرزندانش جشن گرفت. اینیستا در فوتبال ژاپن یک آکادمی هم دارد و به پرورش استعداد ها در آن کشور می‌پردازد. البته به نظر می‌رسد که اینیستا در سال های آخر بازیگری خود قرار داشته باشد. او قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با ویسل کوبه تمدید کرده است و می‌خواهد در لیگ ژاپن ادامه دهد و پس از بازنشستگی باید دید که چه تصمیمی برای ادامه اتخاذ خواهد کرد و آیا وارد عرصه مربیگری خواهد شد یا تصمیم دیگری در سر دارد.

1470