رسمی؛ منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

رسمی؛ منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در الدترافورد در برابر لسترسیتی متحمل شکست شد و اجازه داد تا رقیب همشهری‌ای در فاصله 3 هفته مانده به پایان لیگ برتر انگلیس، قهرمان شود. 

به گزارش فوتبالی، امشب (سه شنبه) تیم‌های منچستریونایتد و لسترسیتی از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلستان در ورزشگاه الدترافورد به مصاف هم رفتند. این دیدار برای لسترسیتی و منچسترسیتی اهمیت بسیار بالایی داشت. لسترسیتی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده می‌جنگد و منچسترسیتی نیز می‌دانست که در صورت شکست منچستریونایتد، قهرمانی‌اش مسجل خواهد شد. 

در نیمه اول، این لسترسیتی بود که در دقیقه 10 توسط لوک توماس به گل اول رسید. خوشحالی مهمان زیاد دوامی نداشت و در دقیقه 15 میسون گرینوود با پاس آماد دیالو بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل، بازی کاملا متعادل دنبال شد و دیگر اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نداد. 

در نیمه دوم، لسترسیتی تیم برتر میدان بود و در دقیقه 66 کاگلار سویونجو گل دوم روباه‌ها را به ثمر رساند. در دقیقه 10 پایانی فشار شیاطین سرخ برای رسیدن به گل تساوی و عقب انداختن قهرمانی سیتی چند برابر شد، اما نتوانستند دروازه اشمایکل را برای بار دوم باز کنند، تا این دیدار در نهایت با برتری 1-2 لسترسیتی به پایان برسد. 

این نتیجه به این معناست که منچسترسیتی به صورت رسمی قهرمان فصل 2020/21 شد.

4416