عکس؛ حضور مدافع منچستریونایتد با اپل واچ درون زمین!

عکس؛ حضور مدافع منچستریونایتد با اپل واچ درون زمین!

پایگاه خبری فوتبالی - در بازی منچستریونایتد و لسترسیتی یک حاشیه جالب به وجود آمد و آن هم حضور الکس توانزبه، مدافع منچستریونایتد با اپل واچ درون زمین بود. در واقع به نظر می‌رسد که این مدافع با ساعت خود وارد زمین شده است و این ساعت را که مربوط به کمپانی اپل است از دست خود در نیاورده است.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در بازی مقابل لستر سیتی با مشکل مواجه شد و یک بازی دشوار را داشت، شیاطین سرخ در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس در جایگاه دوم قرار دارند و بعید است که آن را از دست بدهند.

نکته جالب بازی منچستریونایتد مقابل لسترسیتی این بود که الکس توانزبه با ساعت اپل وارد زمین شده بود و این قضیه عادی نیست که یک بازیکن تجهیزات تکنولوژی در دست داشته باشد و با آن ها وارد میدان شود و معمولا بازیکن ها چنین چیز هایی را پیش از آغاز بازی در می آورند و با دستبند های ورزشی و مچ بند هایی که مربوط به باشگاه خودشان است به زمین می آیند و برخی هم این کار را نمی‌کنند و به همین علت، اینکه بازیکن منچستریونایتد یک ساعت اپل در دست داشت قدری عجیب و غریب بود و در شبکه های اجتماعی تبدیل به سوژه ای برای کابران شد.

1470