سایت گل: ستاره منچسترسیتی می‌خواهد در یورو 2020 برای اسپانیا بازی کند!

سایت گل: ستاره منچسترسیتی می‌خواهد در یورو 2020 برای اسپانیا بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی - آیمریک لاپورته مدافع منچسترسیتی بعد از طرد شدن توسط دیدیه دشام و تیم ملی فرانسه، حالا می‌خواهد برای لاروخا در یورو 2020 به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، آیمریک لاپورته بیست و شش ساله در جنوب غربی کشور فرانسه به دنیا آمده و در چند بازی نیز برای رده‌های سنی جوانان خروس‌ها به میدان رفته است، اما هیچ وقت موفق نشده در تیم ملی بزرگسالان بازی کند. با این وجود لاپورته تصمیم گرفته است تا در یورو 2020 پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن کند. 

سایت گل مدعی است که فدراسیون اسپانیا کاغذ کاری و کارهای اداری این بازیکن را در فیفا انجام داده و منتظر هئیت محاکمه است تا رای نهایی را صادر کند. او می‌تواند در یورو در کنار هم تیمی خود در منچسترسیتی، اریک گارسیا بازی کند. 

لاپورته ملیت فرانسوی و اسپانیایی دارد. او در سن 16 سالگی به اتلتیک بیلبائو پیوست و بعد از سپری کردن 6 فصل در ایالت باسک، در سال 2018 به منچسترسیتی پیوست. او در سال 2016 به تیم ملی فرانسه دعوت شد، اما نتوانست در لباس آبی فرانسه بازی کند. این مدافع در سال 2020 گفته بود که آرزو می‌کند در تیم ملی فرانسه بازی کند و می‌خواهد در یورو 2020 حضور داشته باشد.

4416