سلفی بامزه مسی با یک هوادار و نوزاد! (عکس)

سلفی بامزه مسی با یک هوادار و نوزاد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در سفر این تیم به شهر والنسیا برای بازی مقابل لوانته، با چند تا از هواداران خود که به استقبالش آمده بودند، عکس یادگاری گرفت و در واقع سعی کرد با رعایت پروتکل های بهداشتی چند تا عکس یادگاری هم با هوادارانش بیندازد و بدین ترتیب دل آن ها را هم شاد کند.

به گزارش فوتبالی، اما در یکی از جالب ترین تصاویری که مسی با هواداران خود گرفته بود، فوق ستاره آرژانتینی در کنار یک پدر و بچه ایستاده بود و این بچه در بغل پدرش بود و به نظر می‌رسید که پدرش از طرفداران سفت و سخت لیونل مسی است که در حالی که فرزند خود را در آغوش داشته است، برای گرفتن عکس یادگاری با لیونل مسی رهسپار شده است و به همراه بچه‌اش با مسی عکس گرفت.

در واقع این عکس لیونل مسی در کنار این فردی که یک نوزاد را در آغوش خود دارد جالب به نظر می‌رسد و می‌تواند یک تصویر ماندگار از لیونل مسی در کنار هواداران خود پیش از بازی حساس بارسلونا مقابل لوانته در لالیگا باشد. باید دید که بارسا در این بازی چه نتیجه ای خواهد گرفت و لیونل مسی به چه شکل عمل می‌کند چرا که رئال و بارسا و اتلتیکو سه تیمی هستند که شانس قهرمانی دارند.

1470