طرحی جالب از افتخارات مارسلو در کنار روبرتو کارلوس

طرحی جالب از افتخارات مارسلو در کنار روبرتو کارلوس

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو ویرا، مدافع چپ برزیلی رئال مادرید به رکورد تعداد بازی های روبرتو کارلوس در رئال مادرید رسیده است. هر دوی این بازیکنان برزیلی بودند و البته از روبرتو کارلوس به عنوان یکی از بهترین ها و شاید بهترین مدافع چپ تاریخ یاد می‌شود و سبک بازی روبرتو کارلوس تفاوت هایی با مارسلو داشته است به عنوان مثال روبرتو کارلوس در زدن ضربات ایستگاهی توانایی بسیار بالایی داشته و گل های زیادی هم از این طریق به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، اما مارسلو به تازگی به رکورد تعداد بازی های روبرتو کارلوس در رئال مادرید رسیده است و تبدیل به یکی از با سابقه ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید شده است. مارسلو به تعداد 527 بازی با لباس رئال مادرید رسیده است که این تعداد همان تعداد بازی روبرتو کارلوس است.

رسانه بلیچر ریپورت در طرحی جالب، مارسلو و روبرتو کارلوس را در کنار هم قرار داده است و افتخارات و جام هایی را که در رئال مادرید فتح کرده اند در یک قاب گذاشته است. مارسلو عملکرد خوبی در این فصل نداشته است و برای رئال مادرید مفید واقع نشده است و اکنون باید دید که در بازی های پایان فصل و با توجه به مصدومیت مندی چه نقش و جایگاهی خواهد داشت.

1470