فوتبال ایتالیا: ژانگ تقاضای فداکاری کرد اما کونته در آستانه ترک اینتر است

فوتبال ایتالیا: ژانگ تقاضای فداکاری کرد اما کونته در آستانه ترک اینتر است

پایگاه خبری فوتبالی - آینده آنتونیو کونته در اینتر میلان مبهم است و حتی ممکن است چند بازیکن دیگر نیز از این باشگاه جدا شوند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اسکای اسپورت ایتالیا خبر داد که استیون ژانگ مالک نراتزوری از بازیکنان درخواست کرد تا از حقوق دو ماه خود چشم پوشی کنند تا آن‌ها بتوانند بر مشکلات مالی باشگاه غلبه کنند. باشگاه اینتر میلان به خاطر پاندمی کووید 19، همانند دیگر باشگاه ضررهای مالی زیادی کرد و خاویر زانتی نائب رئیس این باشگاه در مصاحبه اخیر خود فاش کرد که ممکن بود اینتر در اواسط فصل به فروش برسد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، روز گذشته ژانگ اجازه نداد تا کونته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل رم حاضر شود تا از تکثیر شایعات جلوگیری کند. اما این موضوع به اینجا ختم نمی‌شود و آن‌ها در چند روز آینده جلسه‌ای برای روشن کردن مسائل و همچنین صحبت در مورد آینده کونته برگزار خواهند کرد. 

سرمربی سابق یوونتوس هنوز ماندن یا نماندنش را سن سیرو تائید نکرده و کوریره دلا اسپورت مدعی است که این دو نفر بعد از دیدار مقابل یوونتوس یا اودنیزه جلسه مهمی را برگزار خواهند کرد. با توجه به شرایط بد مالی اینتر، بعید نیست این باشگاه از دست چند بازیکن خوبش خلاص شود و این موضوع ممکن است کونته را از این باشگاه فراری دهد.

4416