پشیمانی لوو از تصمیم قبلی؛ ستاره بایرن مونیخ به تیم ملی برمی‌گردد؟

پشیمانی لوو از تصمیم قبلی؛ ستاره بایرن مونیخ به تیم ملی برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یک ماه تا شروع یورو باقی مانده است. یکی از مدعیان جدی قهرمانی تیم ملی آلمان است که حالا به احتمال زیاد یک تغییر جدید را در لیست این تیم خواهیم دید: توماس مولر.

به گزارش فوتبالی، رسانه های آلمان گزارش داده اند که لوو به صورت تلفنی با مهاجم بایرن مونیخ صحبت کرده است. مولر از سال 2019 و پس از جام جهانی از تیم ملی آلمان کنار گذاشته شده بود و عملکرد خوبش در بایرن باعث شده تا راه به روی بازگشتش باز شود. مولر با یازده گل و نوزده پاس گل عملکرد خوبی در بوندسلیگا داشته و به همین خاطر لوو تصمیم گرفته است که تصمیم قبلی خود را تصحیح کند و بر خلاف سیاست قبلی خود که بر مبنی جوان سازی ترکیب تیم ملی آلمان بود می خواهد به مولر فرصت دوباره ای بدهد.

مولر در زمان کنار گذاشتن خودش ، هوملس و بواتنگ از تیم ملی آلمان این تصمیم را ناعادلانه دانسته بود و گفته بود که آن را درک نمی کند. شکست سنگین تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا باعث شده تا لوو در برخی تصمیم هایش تجدید نظر کند و بازگشت قریب الوقوع مولر نیز یکی از تصمیم هاست و باید دید که آیا مولر بخشی از اردوی ژرمن ها در یوروی پیش رو خواهد بود یا نه.

4125