اینیستا با ویسل کوبه تمدید کرد؛ ۲ سال دیگر در آسیا

اینیستا با ویسل کوبه تمدید کرد؛ ۲ سال دیگر در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی – آندرس اینیستا بر سر تمدید قرارداد ۲ ساله با تیم ویسل کوبه به توافق رسید و در این تیم به بازی خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، اینیستای ۳۷ ساله هم اکنون در لیگ ژاپن بازی می‌کند و فصل گذشته هم توانست به همراه ویسل کوبه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد. او از سال ۲۰۱۸ و پس از گذراندن ۲۲ سال دوران حرفه‌ای در بارسلونا به ژاپن رفت و حالا خبر رسیده ۲ سال دیگر این ماجراجویی ادامه خواهد یافت.

اینیستا به همراه ویسل کوبه توانسته علاوه بر نیمه نهایی لیگ قهرمانان به قهرمانی جام امپراطوری ژاپن برسد و در فوریه ۲۰۲۰ هم سوپرکاپ ژاپن را ببرد. او حالا ۲ سال دیگر قراردادش را تمدید کرده و پس از این تمدید به خبرنگاران گفته: هنوز خیلی نسبت به ادامه دادن به این پروژه امیدوارم. وقتی ۳ سال پیش اینجا آمدم حسی قوی داشتم و هنوز هم همانه حس در من وجود دارد.

ویسل کوبه می‌توانسد به فینال لیگ قهرمانان برسد اما در نیمه نهایی مغلوب اولسای هیوندای شد و اینیستا هم با مصدومیتی شدید مواجه شد. او گفته: در این ۳ سال روزگاری سخت هم داشته‌ام اما برای اولین بار در تاریخ باشگاه توانستیم یک عنوان کسب کنیم و در لیگ قهرمانان بدرخشیم. از طرف خودم و خانواده‌ام می‌خواهم از مردم کوبه و ژاپن تشکر کنم. بابت عشق، احترام و مهمان نوازی‌شان. اینجا به خانه من تبدیل شده.

1101