بازداشت مهاجم شفیلدیونایتد به خاطر حمله وحشیانه به هوادار لیدز

بازداشت مهاجم شفیلدیونایتد به خاطر حمله وحشیانه به هوادار لیدز

پایگاه خبری فوتبالی - اولی مک برنی مهاجم اسکاتلندی شفیلدیونایتد پس از انتشار ویدیوی حمله ور شدنش به یک مرد در خیابان توسط ماموران پلیس بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 24 ساله و 20 میلیون پوندی به مردی که در حال فیلم گرفتن از او بود و سقوط تیمش به چمپیونشیپ را مسخره کرده بود، حمله کرد. ویدیوی کتک خوردن این مرد توسط مهاجم شفیلدیونایتد به شدت وایرال شده است و حالا این بازیکن توسط ماموران پلیس بازداشت شده است.

الیوت رایت 21 ساله که مورد حمله قرار گرفته بود، مامور بیمه است که این حمله را به پلیس یورکشیر شمالی گزارش داد و به همین خاطر مهاجم شفیلد توسط پلیس بازداشت شد.  رایت که طرفدار تیم لیدز یونایتد بوده است، شنبه عصر به همراه دوستانش مک برنی را می بیند که در حال جر و بحث با یک دختر در خیابان است. این مرد در ابتدا به مهاجم شفیلدیونایتد می گوید که آرامش خود را کنترل کند و بعد از آن او را به خاطر سقوط تیمش به لیگ دسته دوی انگلیس مسخره می کند.

مک برنی که لباس ورزشی به تن دارد، از این حرف خشمگین می شود، به الیوت حمله می کند و تا جایی که می تواند به او ضربه می زند.  این فیلم 24 ثانیه ای تا کنون بیش از یک میلیون بازدید داشته است. الیوت کمی بعد تصویری از خودش با چشمان کبود و زخم هایی روی صورتش منتشر کرده است. خودش می گوید:" در حال قدم زدن بودیم و دیدم که او در حال بحث کردن با یک دختر است. به همراه دو تا از دوستانم بودم. با خشونت صحبت می کرد و صدایش را بالا برد. به شوخی به او گفتم که اگر اتفاقی میان آنها افتاده، بدتر از سقوط به چمپیونشیپ نبوده است. در ابتدا آرام به نظر می رسید و به من گفت که تلفنم را کنار بگذارم. از او پرسیدم که چرا باید این کار را انجام بدهم و بعد از آن به من حمله ور شد.  چند ضربه به من زد و یکی از دوستانم ما را از هم جدا کرد و او به همراه آن دختر مسیر دیگری را طی کردند."

پلیس نیز بازداشت مهاجم اسکاتلندی را تایید کرده است. این بازیکن به علت مصدومیت ممکن است یورو را هم از دست بدهد.

4125