انتقاد مهاجم اسبق یوونتوس از عملکرد رونالدو و موراتا

انتقاد مهاجم اسبق یوونتوس از عملکرد رونالدو و موراتا

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در بازی مقابل میلان در لیگ ایتالیا با نمایشی ضعیف شکست خورد و حالا خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ را حس می کند. در روزهای اخیر انتقادها از تیم پیرلو شدت گرفته است و این بار نوبت ترزگه است که صدایش را بالا ببرد. بازیکن اسبق یوونتوس به کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا دو مهاجم تورینی انتقاد کرد و گفت که عادی نیست که در جریان بازی به ندرت لمس توپ داشته اند.

به گزارش فوتبالی، ترزگه در گفتگویی با هواداران در شبکه اجتماعی توییچ گفت:" شکست بزرگی بود. میلان لایق پیروزی بود. کاملا مشخص بود که یوونتوس آن طور که باید، آماده بازی نشده بود. رهبران تیم  باید گامی به جلو بردارند و به تیم آرامش بدهند. به نظرم  آندره آ پیرلو باید هر چه زودتر راهکاری پیدا کند. زمان برای فکر کردن وجود ندارد، فقط باید برنده شوند. عادی نیست که رونالدو و موراتا هر 25 دقیقه یک لمس توپ داشته باشند. این عادی نیست اما بارها این اتفاق رخ می دهد. بسیاری از بازیکنان درون زمین گیج هستند و ایده ای در مورد نحوه حمله یا دفاع ندارند."

اگر یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد از نظر مالی دچار مشکل می شود و فروش برخی ستارگانش نظیر رونالدو کاملا ضروری خواهد بود.

4125