مدافع فرانسوی رئال مادرید با ادامه فصل وداع کرد

مدافع فرانسوی رئال مادرید با ادامه فصل وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فرلاند مندی دفاع چپ 25 ساله رئال مادرید به علت  مصدومیت ادامه فصل را از دست داد و در سه بازی پایانی فصل رئال مادرید حضور نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت مندی در دسته مصدومیت های شدید محسوب نمی شوند اما برای ریکاوری به زمان نیاز است و باید سه هفته از میادین دور باشد. رئال مادرید باید سه بازی بعدی لالیگا را ببرد و به امتیاز دادن اتلتیکو امیدوار باشد تا بتواند قهرمان لالیگا شود و قطعا مصدومیت فرلاند، خبر بدی برای زیدان است. البته مارسلو که بازی مقابل سویا را با مصدومیت به اتمام رساند مشکلی برای حضور در بازی بامداد جمعه مقابل گرانادا نخواهد داشت.

مندی در مقابل لیورپول در آنفیلد دچار مصدومیت شد و باشگاه رئال مادرید در روز 27 آوریل مصدومیتش را تایید کرد. این بازیکن فرانسوی بازیهای رئال مقابل ختافه، کادیز، بتیس، اوساسونا و سویا را از دست داد و با مصدومیت و به زور آمپول 64 دقیقه در بازی برگشت مقابل چلسی حضور پیدا کرد که کاملا مشخص بود که از نظر بدنی آماده نیست.  مندی بدین ترتیب فصل را با 3260 دقیقه به پایان رساند که فقط یازده تا از 49 بازی رئال در این فصل را از دست داده است. او 26 بازی در لالیگا، یازده بازی در لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی در سوپرجام اسپانیا داشته است که از این یازده بازی پنج تا با تصمیم زیدان بودند و شش تا به خاطر مصدومیت. مندی دو گل هم به ثمر رساند: یکی مقابل ختافه در لالیگا و دیگری مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا. حالا این بازیکن امیدوار است که در لیست تیم ملی فرانسه برای یورو قرار بگیرد.

4125