مهاجم اورتون مدل موهای رونالدو نازاریو را بازسازی کرد

مهاجم اورتون مدل موهای رونالدو نازاریو را بازسازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – ادرسون، دروازه‌بان برزیلی تیم منچستر سیتی در اینستاگرام خود یک تصویر بامزه از خودش در حال اصلاح موهای ریچارلیسون به سبک مدل‌ موهای رونالدو در جام حهانی ۲۰۰۲ به اشتراک گذاشته است.

به گزارش فوتبالی،‌ روز گذشته ادرسون تصویر بامزه ای از خودش و ریچارلیسون منتشر کرد. در آن تصویر مشخص شد ریچارلیسون در حال اصلاح مدل موهای خود به سبک رونالدو لوئیز نازاریو در جام جهانی ۲۰۰۲ است. نکته بامزه‌تر در این تصویر هم این است که ادرسون، دروازه‌بان تیم منچستر سیتی در حال اصلاح موهای اوست. ۲ بازیکن برزیلی که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند.

این مدل مو همان مدل عجیبی است که رونالدو با آن توانست به همراه برزیلی‌ها در جام جهانی ۲۰۰۲ قهرمان شود. مدلی که شایعات پشت آن زیاد بود. چند جا اعلام شد رونالدو می‌خواسته به فرزندش که توانایی تشخیص او بین بازیکنان تیم ملی را نداشته، نشان دهد و برخی دیگر هم دلایلی متفاوتی بیان کردند اما خود این مدل مو به دلیل قهرمانی برزیلی‌ها خاطره ساز شد تا حالا پس از نزدیک به ۲ دهه از آن روزها یک مهاجم برزیلی دیگر با کمک یک دروازه‌بان برزیلی آن مدل مو را بازسازی کنند.

گفتنی است در صفحه خود ریچارلیسون چند تصویر دیگر از دیگر بازیکنان بالای سرش در حال اصلاح موهای او منتشر شده و انگار ادرسون در انجام این کار تنها نبوده است.

1101