آب پاکی روی دست بنزما برای یورو؟/ دشان: در لیست جدید سورپرایز نداریم

آب پاکی روی دست بنزما برای یورو؟/ دشان: در لیست جدید سورپرایز نداریم

پایگاه خبری فوتبالی – به زودی مسابقات یورو آغاز خواهد شد و سرمربیان تیم‌های ملی دعوت شدگان به تیم خود را مشخص خواهند کرد. دیدیه دشان هم یکی از آن‌هاست البته اعلام کرده سورپرایزی در لیست وجود ندارد. این مسئله شاید به این معنا باشد که نباید در انتظار کریم بنزما در یورو باشیم.

به گزارش فوتبالی، دیدیه دشان در جدیدترین گفت و گو با کیکر گفته: من بابانوئل نیستم. اینجا حضور ندارم تا سورپرایز اعلام کنم. ذره ذره مسائل را روشن می‌کنم و تنظیم می‌کنم. بازیکنانی چون تولیسو در بایرن مونیخ در حال ریکاوری هستند و من اطلاعاتی درباره وضعیت‌شان ندارم.

دشان قرار است لیست نهایی تیم ملی فرانسه برای یورو را روز ۱۸ می (یک هفته دیگر) اعلام کند اما فینال لیگ قهرمانان روز ۲۹ می برگزار می‌شود و دشان می‌داند که ممکن است نفراتی که دعوت کرده دچار مصدومیت شوند.

او گفته: لیست تیمم را روز ۱۸ ماه می اعلام می‌کنم اما  پس از این تاریخ بازی‌هایی برگزار می‌شود و بازیکنانی را داریم که در ۲ فینال اروپایی (لیگ اروپا و لیگ قهرمانان) بازی می‌کنند. امیدوارم همه چیز در نهایت خوب پیش برود زیرا متاسفانه نمی‌توانیم از رخ دادن اتفاقاتی که توانایی کنترل‌شان را نداریم جلوگیری کنیم. تنها لیستی که اهمیت دارد لیست ارسالی به یوفا در نیمه شب اول ژوئن است.

1101