جهانی: کارکردن با حسینی عمر فوتبالی را 10 سال بیشتر می‌کند/ در جام حذفی راحت‌تر با استقلال بازی می کنیم

جهانی: کارکردن با حسینی عمر فوتبالی را 10 سال بیشتر می‌کند/ در جام حذفی راحت‌تر با استقلال بازی می کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کار کردن با مجتبی حسینی 10سال عمر فوتبالی یک فوتبالیست را بیشتر می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، میلاد جهانی در مورد برد ذوب‌آهن مقابل استقلال که با گلزنی او همراه شد، اظهار داشت: خداراشکر بعد از حدود یک ماه تعطیلی که صبح و بعد از ظهر پرفشار تمرین می کردیم و زحمت زیادی که کشیدیم، به نتیجه‌ای که می خواستیم رسیدیم و سه امتیاز گرفتیم.

هافبک ذوب‌‌آهن تصریح کرد: بازی خیلی خوبی بود. گل زودهنگام زدیم و خیلی طبیعی بود که برای زدن گل بعدی چشم به ضد حمله داشته باشی که چنین اتفاقی هم افتاد. گل زود هنگام باعث شد استقلال هجومی بازی کند که جبران کند و قبل از دربی نتیجه خوبی بگیرد. هجومی بازی کردند و ما هم با استفاده از ضدحمله به گل دوم رسیدیم. تا به حال به استقلال گل نزده بودم اما در آزادی قسمت شد که تمام تلاش بچه‌ها را با یک گل به ثمر برسانم و آن‌ها را خوشحال کنم.

جهانی در خصوص شرایط ذوب‌آهن با حضور مجتبی حسینی، عنوان کرد: شرایط تیم خیلی بهتر شده، تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. کار کردن با او 10سال عمر فوتبالی یک فوتبالیست را بیشتر می‌کند. در تیم او همیشه بدن بازیکن آماده است.

وی در خصوص وقفه‌های زیاد در برنامه بازی‌های لیگ برتر، گفت: دو بازی می کنیم و بعد از آن دوباره باید به بدنمان فشار بیاوریم. این اتفاق برای ما حکم بدنسازی را دارد. در این وضعیت هم خطر مصدومیت وجود دارد و هم اینکه وضعیت اقتصادی طوری است که باشگاه‌ها پرداختی کمتری دارند. به همین خاطر بازیکن از نظر روحی و روانی افت می‌کند. اگر بازی‌ها منظم برگزار شوند برای بازیکنان خیلی بهتر است.

جهانی در مورد اینکه آیا ذوب‌آهن می تواند در پایان فصل به رتبه تک رقمی دست پیدا کند، اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم و در هر بازی تمرکزمان روی آن بازی است. بقیه مسائل و نتیجه دست خدا است.

هافبک ذوب‌آهن در مورد بازی مقابل گل‌گهر گفت: بازی خیلی سنگینی داریم. تیم پرمهره و خیلی خوبی دارند اما ما هم تیم خوب و با کیفیتی داریم و باید در هربازی امتیازات کامل را جمع کنیم تا جایگاهی خوب و در شان ذوب‌آهن را به دست بیاوریم. برای برد به زمین آن‌ها می‌رویم و باید ببینیم قسمت چه می‌شود.

وی در مورد دیدار مقابل استقلال در جام حذفی و اینکه آیا ذوب آهن پتانسیل صعود به مرحله بعدی این جام را دارد، عنوان کرد: برای این اتفاق تلاش می‌کنیم ولی هر بازی داستان خودش را دارد. باید ببینیم آنالیز سرمربی و کادرفنی چگونه است و باید با چه سیستمی بازی کنیم و از چه نفراتی استفاده می‌شود.

جهانی در مورد اینکه با توجه به بازی انجام شده مقابل استقلال، ممکن است بازی حذفی برای ذوب‌آهن راحت‌تر باشد، گفت: بله، شاید هم بهتر از بازی لیگ، بازی کنیم. چون در جدول لیگ شرایط خوبی نداریم دچار استرس زیاد بودیم ولی با این همه فشار و استرس توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. در جام حذفی این استرس را نداریم و می‌توانیم راحت‌تر و با تمرکز بیشتر بازی کنیم.

6641