تمایل عجیب تیاگو سیلوا: ای کاش فصل بعد مقابل میلان بازی کنم!

تمایل عجیب تیاگو سیلوا: ای کاش فصل بعد مقابل میلان بازی کنم!

پایگاه خبری فوتبالی – تیاگو سیلوا اعلام کرده امیدوار است در فصل آینده مقابل میلان بازی کند.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا، مدافع سابق تیم میلانی که ۳ سال و نیم در این تیم بازی کرد و قهرمانی بدست آورد هیچ‌گاه با این تیم رو در رو نشده اما حالا در جدیدترین گفت و گوی خودش اعلام کرده امیدوار است مقابل این تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کند.

سیلوا در گفت و گو با اسکای اسپورت گفته: برخورد با میلان در لیگ قهرمانان؟ این مسئله‌ای است که از زمان ترک میلان به آن فکر می‌کردم. هر سال به اینکه میلان به لیگ قهرمانان صعود کند فکر می‌کردم. امسال آن‌ها نزدیک به کسب سهمیه هستند. بازی‌شان مقابل یوونتوس را مشاهده کردم. برای برزیلی‌های یوونتوس اندکی ناراحت بودم. دنیلو، ساندرو، آرتور. حتی برای جی جی (بوفون) هم ناراحت بودم. ما کنار هم در پاریس بازی کرده بودیم.

مدافع تیم چلسی در ادامه افزود: میلان اما در بازی مقابل یوونتوس عالی بازی کرد و شایسته برد بود. فکر می‌کنم میلانی‌ها شایسته کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند. فصل بسیار خوبی داشتند و به دلیل کارهایی که در ۶ یا ۷ ماه گذشته انجام دادند، شایسته این اتفاق بودند. من هنوز یک هوادار میلان هستم. امیدوارم بتوانم باز هم آن ها را ببینم و به سن سیرو برگردم. سن سیرو ورزشگاه خاصی برای من است.

1101